Menu
דלת כיס

כל מה שצריך וחשוב לדעת על היתרונות הנלווים להתקנת דלתות הזזה בסביבת המגורים או בשטח המשרד

דלתות הזזה הן הגדרה כוללות לשני סוגי דלתות עיקריים המסווגים למעשה על פי שיטת התקנתן, הסוג הראשון כולל דגמים שונים של דלתות הזזה הנעות על גבי מסילה אותה מתקינים על קיר החזית בפתח הכניסה לחדר, והסוג השני כולל דגמים שונים של דלתות הזזה לכיס הנעות למעשה לתוך כיס פנימי מובנה בתוך הקיר. כמו כן, קיימים דגמים של דלתות הזזה מתקפלות שהתקנתן בסביבת המגורים או סביבת העבודה המשרדית מחייב שטח קיר מינימאלי של 70 סנטימטרים לערך.

דלתות הזזה לכיס – מה חשוב לדעת?

דלתות הזזה לכיס הידועות גם בשם הכולל דלתות כיס הן דלתות הזזה הנעות לתוך כיס מובנה בקיר, שלצורך התקנתן נדרש שטח קיר ייעודי של 1.5 מטר לפחות. דלתות אלו מגיעות בדגמים שונים והתקנתן מתאפשרת במסגרת תהליכי הבינוי של הדירה, הבית או המשרד.

דלתות הזזה על גבי קיר – מה חשוב לדעת?

דלתות ההזזה הנעות על גבי מסילה הממוקמת על קיר החזית בפתח הכניסה לחדר הן דלתות שלצורך התקנתן נדרש שטח קיר של 110 ס"מ לפחות, כאשר הזזת הדלת מצד לצד אינה הופכת אותה למוסתרת בדומה לדלתות הזזה לתוך כיס.

כיס מתכת לדלת הזזה בתוך-הקיר
דלת הזזה על-הקיר P לבן

דלתות הזזה – כל היתרונות

בשתי שיטות ההתקנה של דלתות הזזה, דלתות כיס ודלתות מסילה על הקיר, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שכל אחד מהם הופך את דלתות ההזזה לדלתות פנים פונקציונאליות לסביבת המגורים או סביבת העבודה המשרדית. יתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • דלתות פנים אידיאליות לחללים וחדרים קטנים – דלתות הזזה נחשבות לדלתות האידיאליות ביותר לצרכי התקנה בפתח לחללים קטנים, כאשר אופן הנעת הדלת, לתוך כיס ייעודי או על גבי מסילה על הקיר, אינו בא על חשבון שטח החדר בדומה לדלתות כנף הנפתחות כלפי פנים.
  • היצע גדול של דלתות פנים איכותיות – הטכנולוגיות המודרניות המיושמות בתעשיית הדלתות, מאפשרות פיתוח של עשרות דגמי דלתות הזזה מעוצבות ואיכותיות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים, כאשר גם מנגנוני ההזזה זכו לשדרוגים משמעותיים בשנים האחרונות, דבר המאפשר הזזה נוחה, קלה ומהירה של הדלת מצד אל צד.
  • דלתות פנים בעלות משקל נמוך, דבר המאפשר הזזה קלה ונוחה של הדלת מצד לצד.
  • היצע גדול של דגמים מעוצבים – כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות הזזה מעוצבות היכולות להתאים לכל סגנון עיצובי של חללי פנים, בין אם מדובר בחלל הפנים המעוצב של סביבת המגורים ובין אם מדובר בחלל הפנים של המשרד. בשני המקרים, ההיצע הגדול של דגמי דלתות הזזה, יאפשר גם לכם לבחור את הסגנון העיצובי הנכון של הדלת המותאם ביותר לקו העיצובי של חלל הפנים המיועד.
  • דלתות איכותיות יותר – כפי שציינו לעיל, הטכנולוגיות המתקדמות לייצור דלתות פנים מודרניות, מאפשרות פיתוח דגמים של דלתות הזזה איכותיות המגיעות עם רמה גבוהה של בידוד תרמי ובידוד אקוסטי. כמו כן, תוכלו למצוא דגמים של דלתות פנים הזזה בעלות עמידות גבוהה בפני מים.

חשוב לציין שדלתות הזזה מודרניות מיוצרות מחומרי גלם שונים הכוללים בין היתר: דלתות הזזה מאלומיניום, דלתות הזזה מעץ מלא או עץ מעובד ודלתות הזזה המיוצרות מחומרים פולימריים. רכישת דלתות הזזה, בדומה לרכישת כל סוג אחר של דלתות פנים, מומלץ לרכוש באמצעות חברות מובילות בתחום המעניקות לכם אחריות על כל מרכיבי הדלת.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש