Menu

דלתות פנים הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של דלתות המיוצרות מחומרי גלם שונים. בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לכם לצורך בחירת דלתות פנים לחדרי הבית השונים.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

דלתות לחדרים בבית

סוגי דלתות פנים

דלתות פנים הן הגדרה לשני סוגי דלתות עיקריים: דלתות כנף ודלתות הזזה, כאשר את סוגי הדלתות נוהגים לסווג גם לפי חומר הגלם העיקרי ממנו הן מיוצרות כגון: דלתות עץ מלא, דלתות פולימר, דלתות אלומיניום, דלתות למינטו וכדומה. דלתות פנים מסוג דלתות כנף הן דלתות הניתנות להתקנה בשיטת התקנת משקוף, כאשר עומדת לרשותכם האפשרות להתקנת משקוף ישר או עגול או לבחור בשיטת התקנה נסתרת (קו אפס) בה הדלת הפנים מיושרת עם קיר החזית בכניסה לחדר. לעומת זאת, דלתות פנים מסוג דלתות הזזה ניתנות להתקנה חיצונית בה הדלת נעה על גבי מסילה ייעודית אותה ממוקמים מעל הקיר או במסגרת התקנה פנימית בה הדלת נעה לתוך כיס ייעודי בתוך הקיר.

רמת הבידוד האקוסטי של הדלת

כאשר בוחרים דלתות פנים חשוב להתייחס לרמת הבידוד האקוסטי של הדלת, כאשר רמת הבידוד האקוסטי של הדלת נקבעת בהתאם לעובי הדלת וסוגי המילוי של הדלת. דלת פנים מומלץ שתהיה בעובי מינמיאלי של 4.4 סנטימטרים וכלל שהדלת עבה יותר כך רמת הבידוד האקוסטי הינה טובה יותר. כמו כן, חשוב לבדוק את סוג המילוי של הדלת, כאשר בין יתר חומרי המילוי המשפרים את רמת הבידוד האקוסטי של דלתות פנים תוכלו למצוא: מילוי כוורת, מילוי פלקסוברד, מילוי פולימר ומילוי צמר סלעים.

איכויות חומרי הגלם

חומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות לחדרים בבית משפיעים במידה ניכרת על איכות הדלת ועמידותה לאורך זמן. כאשר בוחרים דלתות פנים חשוב להתייחס בין היתר לעמידות חומרי הגלם לנזקי מים ולחות. כמו כן, חשוב להתייחס לעמידות חומר הגלם העיקרי ממנו מיוצרת הדלת לנזקי בלאי ואת אופן תחזוקת הדלת וניקיונה.

אחריות יצרן

רכישת דלתות פנים מחייבת אתכם לבדוק היטב את נושא האחריות המוענקת לכם, כאשר אחריות יצרן דלתות היא האחריות המוענקת על ידי יצרן הדלתות ו/או על ידי המשווק באמצעותו רכשתם את הדלתות. אחריות זו ניתנת על כל מרכיבי הדלת לתקופה כזו או אחרת בהתאם לתנאי האחריות. שימו לב – ללא אחריות יצרן אנו ממליצים לכם להימנע מרכישת הדלתות גם במקרים בהם מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד. במידה ואתם מסתייעים בשירותיהם של מתקיני דלתות פנים, קיימת חשיבות גם לקבלת אחריות על ההתקנה מטעם המתקין.

השוואת מחירים

רכישת דלתות פנים לחדרי הבית היא בדרך כלל רכישה כמותית של מספר דלתות בהתאם למספר חדרי המגורים בשטח הבית או הדירה, ולכן, קיימת חשיבות רבה לעריכת סקר השוואתי של מחירי דלתות פנים בין מספר חברות ייצור ומשווקים מובילים.

דלת לחדר בבית

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש