דלת כניסה מעוצבת במבצע 4390 ש"ח

דלתות כניסה מעוצבות במבצע 3990 ש"ח

  • המחיר במבצע דלתות כניסה זה כולל מע"מ ופרזול (ידיות ניקל / ברונזה, סגר ביטחון טיבלוק, צילינדר חסם). לא כולל ידית משיכה, מדידה, הובלה והתקנה אשר הינם בהתאם לאזורי האספקה של חברת דלתות גאש.
  • הדגמים המשתתפים במבצע הם 3015/3016/3019 בלבד.
  • שני מעטי פלדה מגולוונים בעובי 1.25 מ"מ כל אחד. מעטים מגולוונים בקור, בציפוי אבץ אלקטרוליטי עמיד מאד. המעטים מושחלים האחד לשני בשיטת מגירה / קלמר המבטיחה חיבור מוחלט בין המעטים.
  • הדלת מגיעה עם מנעול 125 עם עשרה בריחים של שריונית חסם.
  • מידות סטנדרט לדלתות כניסה מעוצבות ברוחב פתח 100 ס"מ, עובי משקוף: 20 ס"מ, גובה פתח 210 ס"מ.
  • מבצע דלתות זה מותנה ברכישת 2 דלתות פנים ומעלה.

דלתות כניסה במבצע – תהליך ההתקנה

התקנת דלת כניסה הינה תהליך ממושך המתחיל משלב המידות, ייצור והתקנת הדלת בביתך. המידות הינם באחריות החברה דלתות גאש ובשלב זה יגיע אליכם אחד מהמתקינים המנוסים שלנו אשר ישמחו לקבוע איתכם את כיווני הפתיחה והתוספות שבחרתם.

צריך גם דלתות פנים? לדלתות פנים במבצע >>>

מעוניין לקבל פרטים אודות מוצר זה:

דלתות כניסה במבצע – מה חשוב לבדוק לפני הרכישה?
בטיחות גבוהה – כמות בריחים של לא פחות מ-7 ובאורך 20-25 מ"מ.
תו תקן – תקן אירופי לפריצה דרגה C, תקן אירופי למנגנון הנעילה 125 דרגה 4, ובנוסף תקני ISO-9001-2008.
מנגנון השמדה עצמית – בעת ניסיון לפרוץ את מגן הצילינדר או המנעול (מאפיין מרכזי של פריצה אלימה) הדלת מתקבעת במצב נעול ושומרת על הבית והרכוש.
בידוד תרמי אקוסטי​ – דלתות מוזרקות בחומר בידוד "פוליאוריטן מוקצף", קריטי ביותר למקומות חמים, קרים או/ו רועשים.
דלת עמידה וחזקה​ – שני מעטי פלדה מגולוונים בעובי של לכל הפחות 1.25 מ"מ כל אחד.

דלתות גאש פותחת בפניכם דלתות פנים ודלתות כניסה תוצרת כחול לבן מזה 30 שנה! הדלתות שלנו מיוצרות בישראל מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. מדי שנה אנו גאים להיות חלק מביתם של עשרות אלפי ישראלים בפרוייקטים קבלניים ובבתים פרטיים. 

איך לבחור דלתות כניסה איכותיות ובמחיר הוגן אשר ישדרגו את ביתכם באופן ניכר ויתנו לכם שקט ושלווה לעשרות שנים?
גימור – בחרו ציפוי, גוון ושימו לב לעובי ומילוי הכנף.
אמינות – בחרו חברת דלתות עם ניסיון ומוניטין מוכח.
שירות – תבררו מי נותן לכם אחריות ותמיכה לשנים.

רוצה להחליף דלת כניסה? מותקנת אצלך דלת פלדה מקורית מהקבלן?
משקוף מקורי מהקבלן, הוא משקוף יצוק לקיר שלא ניתן לפרקו אלא במסגרת שיפוץ כללי של הדירה.
במצב זה עומדות לפניכם 3 אפשרויות:
– להשאר עם המשקוף הקיים, לצבוע אותו באופן עצמאי ואנו נתאים את הדלת החדשה למשקוף הישן.
– להשאר עם המשקוף הקיים, ולהזמין דלת חדשה עם חיפוי משקוף חיצוני. אנו נתאים את הדלת החדשה למשקוף הישן ונחפה את המשקוף מצדו החיצוני בלבד.
– להזמין משקוף הלבשה מלא, הכולל פרופיל (כיסוי לצד פנימי) וזוית (כיסוי לצד החיצוני). משקוף הלבשה מותקן עם ברגים והוא נצבע בתנור בגוון זהה לדלת החדשה.
לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות. פנו ליועצי המכירות בסניפים לקבלת ייעוץ מורחב.

רוצה דלת כניסה דו כנפית? הנה כל מה שצריך לדעת:
הפתח המינימלי המומלץ לתכנון דלת דו כנפית עם משקוף בניה הינו 1.35. פתח כזה יאפשר להתקין לך דלת דו כנפית ששתי כנפיה (הגדולה וגם הקטנה) מעוצבות. כמובן שיש אפשרויות נוספות אם אין באפשרותך להכין פתח כזה. ניתן לפתוח את שתי הדלתות גם אם מדובר בדלת וחצי. פנו ליועץ בסניף לשאלות נוספות.

רוצה דלת עם ציפוי שלא מתקלף?
כל ציפוי וכל צבע נשחק ברבות הזמן, אין ציפוי / צבע עמיד לכל החיים. ציפוי עץ מתבלה מהר יותר, ציפוי PVC לאט יותר וצבע בתנור עמיד לאורך זמן רב יותר מכולם. הכל עניין של תחזוקה נכונה ומיקום הדלת. ככל שהדלת תהיה מוגנת ממים ומשמש, כך הגימור שלה יחזיק מעמד יותר זמן. למשל – ציפוי PVC לדלת בדירה בבנין דירות, יכול להחזיק עשרות שנים במצב מצוין, אך אותו הציפוי בדלת המותקנת בבית פרטי הפונה לכיוון דרום ומקבלת שמש חזקה משך שעות רבות, יתבלה מהר יחסית. לגבי עמידות הדלת עצמה – היא תהיה פה גם אחרי שאנחנו נלך :).

באיזה שלב של הבניה צריך להתקין את משקוף הדלת? האם צריך משקוף עיוור?
אין צורך במשקוף עיוור. אנו מתקינים דלתות כניסה עם משקופי בניה שאותם יוצקים לפני ביצוע ריצוף וטיח. יש לבצע הזמנה ומדידות כחודש לפני שלב הטיח והריצוף כדי שנספיק לייצר ולהתקין לכם את המשקוף. במידה ואתם מאחרים בזמנים, תוכלו להזמין משקוף מגלוון סטנדרטי אם רוצים, שאותו נוכל לספק באופן מיידי. לאחר התקנת הדלת, תוכלו להזמין חיפוי משקוף חיצוני תואם בגוון הדלת או לצבוע את המשקוף באופן עצמאי.

בביתך קיימת דלת ישנה עם לבני זכוכית בצד? אלו האפשרויות שלך:
אנו נתקלים בלקוחות רבים שבביתם מותקנת דלת כניסה עם לבני זכוכית בצדדים ו/או מעל. האופנה התחלפה וכיום יש פתרונות אחרים. במידה והבית בשיפוץ כללי, ניתן לעקור את הדלת, המשקוף ולבני הזכוכית, להשאיר פתח בניה חדש שעליו נתקין דלת רחבה או דלת דו כנפית עם משקוף בניה,שאותו הקבלן שלכם ייצוק בבטון. במידה והבית אינו בשיפוץ ומעוניינים להחליף רק את הדלת והזכוכיות, המתקין יוכל לפרק את הדלת, את העמוד האמצעי ואת לבני הזכוכית ולהתקין דלת רחבה או דלת דו כנפית על המשקוף הקיים. במצב זה, ככל הנראה יהיה צורך בתיקון שורת ריצוף שהוא באחריות הלקוח. במידה ואינכם מעוניינים להוריד את לבני הזכוכית או אינכם מעוניינים בדלת דו כנפית, יש לנו פתרונות נוספים עבורכם, אנא פנו לסניף והזמינו יועץ לביתכם.

בביתי מותקנת דלת בת מעל 20 שנה והתקלקלה הידית / הציפוי. האם כדאי לי לשפץ אותה או לרכוש חדשה?
הדלתות שלנו מחזיקות עשרות רבות של שנים, אולם חלקי החילוף לדלתות ישנות לעתים אינם בנמצא. כמו שלא תחפשו אנטנה חדשה לנוקיה 5120, כך אין לכם מה לחפש קפיץ לידית בת 20. מחירי הדלתות היום אטרקטיביים ועדיף לכם להזמין דלת חדשה, שניתן להתקינה על המשקוף הישן, והיא תחזיק 20 או 30 שנה נוספות, מאשר לתקן כעת חלק אחד מהדלת בעלות של מאות שקלים ולהצטער על כך בעוד שנים ספורות כשיתקלקל חלק אחר שאין לו חלפים. לסיכום – דלת מעל 20 שנה – עדיף להחליף!