Menu

דלתות פנים הן אלמנט דירתי המהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הפנים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לאופן תחזוקתן ברמה השוטפת גם לצרכי שמירה על איכות הדלתות לאורך שנים וגם לצרכי שמירה על מראה הדלתות והתאמתן לחלל הפנים.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

תחזוקת דלתות פנים

תחזוקת דלתות פנים – מה חשוב לדעת?

תחזוקתה של כל דלת פנים חשוב שתעשה בהתאם לחומר הגלם העיקרי ממנו היא מיוצרת ובהתאם לחומרי המילוי והציפוי של הדלתות. כאשר מדברים על תחזוקה שוטפת של דלתות פנים מדברים למעשה על מספר פעולות ניקוי המיועדות לצרכי תחזוקת דלתות פנים כגון: ניקיון אבק מגוף הדלת ומסגרת המשקוף, ניקיון דלת פנים מכתמי לכלוך שונים העשויים להופיע על גוף הדלת, שימון צירי הדלת לצורך מניעת חריקתה בעת פתיחה וסגירה, וכמובן, ניקוי ידית הדלת ומוצרי הפרזול הנוספים הקיימים בה.

ניקוי דלתות פנים לפי סוג הדלת רק על פי הוראות יצרן

כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי דלתות פנים, החל מדלתות פנים המיוצרות מעץ מלא, דרך דלתות המיוצרות מעץ דחוס עם ציפוי כזה או אחר ועד דלתות פנים המיוצרות מאלומיניום וסוגי דלתות פנים נוספות, כאשר הכלל המרכזי בכל הנוגע לתחזוקת דלתות פנים הוא להקפיד על הוראות התחזוקה והניקוי של הדלתות בהתאם להוראות יצרן, ולכן, קיימת חשיבות לכך שאת הדלתות תרכשו ממשווק מוכר ומקצועי שיספק לכם מידע מלא בנוגע לאופן תחזוקת הדלתות ברמה השופטת.

כללים חשובים לניקוי דלת פנים

כלל מרכזי נוסף בתחזוקת דלתות פנים הוא ניקוי גוף הדלת מכתמי לכלוך ואבק באמצעות חומרי ניקוי המותאמים לחומר הגלם העיקרי של הדלת מבלי לפגום באיכויותיו. באופן כללי, הסרת אבק מגוף הדלת היא פעולת ניקוי המתאפשרת באמצעות מטלית לחה או נייר סופג, כאשר גם בדלתות פנים המיוצרות מעץ מלא או עץ מעובד ניתן להסיר אבק מגוף הדלתות באמצעות מטלית לחה ומייד לאחר מכן לנגב אותן באמצעות נייר סופג. בדלתות בהן מצוי אשנב זכוכית חשוב לנקות את החלק בו מצויה הזכוכית באמצעות חומר נוזלי לניקוי חלונות. דלתות פולימר לצורך העניין המיוצרות מחומרים פולימריים שונים, מומלץ לנקות עם מטלית לחה, מים וסבון ואילו דלתות למינטו מומלץ לנקות באמצעות תרסיס ייעודי לניקוי חלונות ולהפקיד על ניגוב הדלת באמצעות מטלית יבשה ורכה. ניקוי דלתות פורניר או דלתות עץ חשוב שייעשה באמצעות מטלית לחה וניגוב באמצעות מטלית יבשה ורכה.
שימו לב – ניקוי דלתות למינטו חשוב שייעשה באמצעות תרסיס לניקוי חלונות ללא סיליקון וזאת לנוכח העובדה שחומרי ניקוי על בסיס סיליקון, עשויים ליצור שינוי במראה הדלת.
בכל סוגי הדלתות, לרבות, דלתות פורניר או דלתות עץ, דלתות למינטו או דלתות פולימר, מומלץ לשמן את הצירים את לשנה וזאת על מנת למנוע חריקות של הדלת.

תחוזקה של דלתות פנים

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש