Menu

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים דלת לבית

רכישה של דלתות אינה מתבצעת לעיתים קרובות. זה קורה בדרך כלל בעת בנית בית חדש, כניסה לדירה חדשה, שיפוץ מאסיבי או רכישת דלת חדשה במקום דלת פגומה.

גאש הינו המרכז הישראלי הגדול ביותר לדלתות.

מגוון רחב של דלתות מכל הסוגים, גדלים וצבעים לבחירתכם.

 דלתות חדשות גורמות לשינוי מוחלט

לכן, כל רכישה של דלתות נעשית תוך חשיבה רבה וכוללת כמה היבטים. הנושא החשוב ביותר הוא איכותן של הדלתות. חשוב להקפיד ולרכוש דלתות המיוצרות בשיטות חדשניות, הכוללות חומרי גלם איכותיים . מדובר בדלתות הבנויות מכמה שכבות ולא דלתות חלולות שתתפרקנה אחרי פרק זמן קצר.

דלתות ברחבי הבית נשארות לאורך שנים רבות ולכן הקו המנחה הוא לרכוש דלתות שנראותן תישאר תמיד קלאסית ומתאימה לריהוט, לאקססוריז כמו וילונות ושטיחים . גם אם הריהוט יוחלף עם השנים, הדלת תישאר קלאסית ומותאמת לכל שינוי .

לקנות מוצר טוב במחיר מנצח

עלותן של דלתות היא הוצאה כספית משמעותית אך העובדה שהקנייה נעשית אחת לשנים רבות, גורמת לכך שלא מתפשרים על איכות, רוכשים דלת טובה שתיתן תמורה מלאה לעלות ותשרת את בני הבית לאורך שנים רבות.

דלת כניסה היא אחת מהדלתות החשובות בבית כיוון שהיא מכניסה את הדיירים ואת אורחיהם מהחוץ אל המרחב הפרטי. עיצובה של הדלת ונראותה מרמזת על אופיים של הדיירים. לכן, חשוב לבחור דלת שעיצובה אהוב על הדיירים, שהם מתחברים אליה מבחינת גוון ועיטורים כך שייהנו להגיע בכל יום הביתה וליהנות מדלת כניסה בעלת נוכחות.

עיצוב הבית על ידי התקנת דלתות פנים

קשה ליצור התאמה של כל דלתות הפנים למרחב הבית ולכן מבצעים את ההתאמה המיטבית. יוצרים קו קלאסי אחיד ובסגנון שהוא תמיד יפה ואיכותי, דלתות חלקות בצבעים נקיים ובהירים היוצרים קו נקי בבית או לחילופין מזמינים מוצרים בעל זהות דומה אך עשויים מחומרי זכוכית. מחליטים מראש אם מעוניינים בשטח מצומצם של זכויות או שטח גדול התופס חלק גדול משטחה של הדלת. הזכוכיות המותקנות בתוך הדלת מכניסות אור והבית כולו נשטף בקרני שמש מחממות ונעימות.אפשר לרכוש גם דלתות בעלות צדדים שונים כדי להתאים מצד אחד למרחב ומצד שני לנראות של כל חדר.

במיקומים הללו חייבים לחשוב על דלתות פונקציונליות תוך התחשבות בכל דיירי הבית. עקב ההגעה של בני הבית לעיתים תכופות לחדרים האלה והיותם חדרים רטובים, יש לרכוש דלתות טובות העמידות במים וחלקן התחתון יוגבה כך שלא יושפע מהלחות ומהמים אם יהיו ברצפת חדר הרחצה.כדאי להחליט מראש על אבזור ונעילה בטיחותיים כך שילדים לא ינעלו חלילה בחדרי השירותים עקב בעיה טכנית.

פתרון אידיאלי – דלתות הזזה

דלתות הזזה הן פתרון מצוין במקומות צרים או קטנים כדי לחסוך את מרחב הפתיחה. דלת הזזה נכנסת פנימה לתוך כיס פנימי הנבנה במיוחד למטרה זו וכך היא נעה פנימה והחוצה.הדלת שימושית מאד בחדרי שירותים, במטבחים ובמקומות שהגישה שאליהם אינה נוחה במיוחד.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש