Menu

פתגם עתיק אומר 'אבוי למי שיש לו בית אבל פתח לבית אין לו'. זה עשוי להישמע מובן מאליו, אך תכנון נכון של דלת כניסה שתתאים לגיל הזהב זה לא תמיד דבר פשוט. ישנם מספר דברים שצריך לשים עליהם דגש בבחירת הדלת.

התאמות בגיל הזהב

לכל תקופה בחיים יש את הזוהר שלה וכמובן גם לתקופת גיל הזהב. אולם אנו צריכים לעשות התאמות ושינויים מסוימים כדי לחוות תקופה זו בשמחה ובבריאות. אחת ההתאמות שצריך לעשות היא בחירת דלת מתאימה.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

כיצד לבחור דלת מתאימה בגיל הזהב

דגשים בבחירת הדלת

• הזזה בקלות: בבחירת הדלת האידיאלית שתתאים לגיל הזהב, הדבר ראשון שנשים לב אליו הוא שדלת הכניסה תהיה נוחה להזזה. אם בחרנו דלת מעוצבת ומסוגננת אך היא לא תהיה נוחה להזזה, לצערנו זו עשויה להיות הוצאה כספית מיותרת שנתחרט עליה. דלת נוחה להזזה תהיה מותאמת, נוחה לשימוש, ותעשה את הכניסה לבית חלקה ונעימה.

• פתח גדול: חשוב לשים לב לכך שבדלת הכניסה יהיה פתח גדול למעבר של קלנועית מתקפלת. הקלנועית עשויה להוות מצרך חיוני לצורך ניידות בגיל הזהב. לכן נעשה בבית פתחים גדולים עבור הקלנועית המתקפלת שיאפשרו לה כניסה נוחה לבית ותנועה חופשית לחדרים.

חשיבה לטווח ארוך בבניית בית

גם אם אנו עומדים שנים רבות לפני גיל הזהב, הדבר הנכון הוא לחשוב לטווח ארוך. בבניית בית או בשיפוץ הבית, אנו משקיעים משאבים גדולים מאוד – זה הזמן היקר שאנו משקיעים וזה הכסף הרב שאנו משלמים. אנו לא רוצים לבנות או לשפץ בית שאחרי מספר שנים כבר לא נוכל להשתמש בו בצורה טובה.

מי יגור בבית ועל מה צריך להקפיד?

בנוסף לתכנון לטווח ארוך, יש לתת את הדעת על כך שלעולם לא נדע מה יקרה עם הבית שאנו בונים או משפצים. יכול להיות שלאחר מספר שנים נרצה לעבור למקום אחר ונחפש שוכרים או קונים חדשים. פעמים רבות, שוכרים וקונים מחפשים שהבית יותאם לאנשים בגיל הזהב או לאנשים עם מגבלת התניידות מסוימת לכן תכנון נכון יגרום גם לחיסכון ונוחות. תשומת הלב לדגשים אלו תמנע מאיתנו את הצורך לעשות שינויים יקרים ודחופים ובכך תכנון מוקדם יחסוך לנו כאב ראש גדול והוצאה כספית מיותרת.

יתרונות אסתטיים ופרודוקטיביים

בנוסף לאמור, ישנם יתרונות משמעותיים לבית שיש לו דלת הזזה נוחה עם פתח גדול. דלת נוחה להזזה תהיה נעימה לשימוש ותשרה בבית תחושה קלילות. פתח כניסה גדול שימושי מאוד עבור הכנסת רהיטים גדולים וגם ייתן לכניסה לבית תחושה של כניסה לארמון.
אז לסיכום, כדא‏י לשים לב לדגשים שעברנו עליהם כאן. בניית פתח גדול לבית ודלת נוחה להזזה הן שני דברים שמשתלם לעשותם בכל גיל ובפרט בגיל הזהב. בגילאים צעירים זה כיף וזה חסכוני ובגיל הזהב זה נדרש והכרחי.

בחירת דלתות כניסה

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש