Menu

בחשיבותה של דלת כניסה כמעט ואי אפשר להגזים. מדובר בדבר הראשון שכל אדם רואה בעת כניסתו לבית או למשרד, ועל כן תפקידה להיות ייצוגית ודקורטיבית אך גם פרקטית. במאמר הבא נסביר איך כדאי לבחור את דלת הכניסה המתאימה לבית או למשרד.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

כיצד לבחור את דלת הכניסה המתאימה לבית או למשרד

דלת אל עולם הדלתות

ישנם סוגים רבים של דלתות כגון דלתות פלדלת, דלתות פיבוט ודלתות כניסה בפרט. אולם עוד לפני שבוחרים את הסוג הספציפי של דלת כניסה לבית או למשרד, ישנם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם, כאשר הדגש הראשון הוא על בחירת חברת הדלתות.

בחירת החברה אולי לא בהכרח תשפיע על העיצוב הסופי של הכניסה שלכם אבל היא כן תשפיע על רכישה איכותית שתחזיק לטווח ארוך ותלווה אתכם בנעימים לאורך שנים רבות. חברת דלתות טובה היא חברה ששמה דגש על שלוש מוקדים: שירות, אמינות ואחריות.

במילים פשוטות, יש לבחור בחברה שמעניקה חווית קנייה והתקנה מעולה ללקוח, המוצרים שלה מחזיקים לאורך זמן וניתנת עליהם אחריות מלאה לתקופת זמן מספקת. כך תוכלו להבטיח דלת כניסה איכותית שאין לחשוש שתתפרק או תתקלקל ברגע האמת.

למשרד מעוצב ומודרני

לא צריך להיות מעצב פנים בשביל להבין את החשיבות העצומה שיש בנראות של דלת הכניסה. דלת הכניסה היא הדבר הראשון שרואים ועל כן עליה לשדר באופן מדויק וממוקד את הקו העיצובי של הבית או המשרד כולו.

לכן, בחירה אופטימלית של דלת כניסה למשרד תהיה דלת שמשדרת מודרניות, עדכניות וחיבור לטכנולוגיה, שירות וקדמה. דלתות הייטק עם חיפוי זכוכית יוקרתי ואלמנטים עיצוביים מודרניים המשולבים בתוכה מעניקות בדיוק את זה, ועל כן רלוונטיות למשרדים רבים.

דלתות-כניסה-מעוצבות

הבחירה הביתית והמוכרת

פלדלת היא אולי מותג דלתות הכניסה המוכר בישראל, ולא בכדי. אפשר למצוא אותה בבתים ובניינים רבים. מצד אחד העיצוב שלה פשוט למדי, אך היא בטיחותית, עמידה, מבודדת ובעלת תכונות פרקטיות רבות. בנוסף, לאחר שנים רבות של ייצור היא כבר מקובעת בתודעה הישראלית כדלת חמימה שמשדרת ביתיות ומשפחתיות.

נותנים שיק חדש לכניסה

למי שרוצה לברוח מהתבנית הקבועה של דלת כניסה למשרד או לבית, יש היום שפע של אפשרויות עיצוביות ופרקטיות מוצלחות. דלתות CHIC מגיעות עם פסי ניקל מחורצים או עם שיקועים צבועים ומעניקות יופי של מראה אסתטי לכניסה לבית שלכם. העיצוב שלהן אוניברסלי ומתאים בהחלט גם לסביבה משרדית.

לא מתפשרים על העיצוב

יש אנשים שעבורם בחירת דלת כניסה היא לא אירוע גדול. מנגד, אנשים שאוהבים להשקיע ירצו להפוך את הכניסה שלהם למופע עם דלת מסוגננת ומעוצבת בהתאם. דלתות כניסה מעוצבות אשר משופעות באלמנטים יוקרתיים, צבעים ייחודיים, חלונות, סורגים ועוד הן הדך האידיאלית לייחד כל בית ולהפוך את הכניסה אליו לחד פעמית. מומלצות לכל חובב עיצוב

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש