Menu

בונים? משפצים או משדרגים את סביב המגורים? זה הזמן לדעת הכול על הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת בחירת דלתות כניסה.

דלתות כניסה הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של דלתות המיועדות לכניסה הראשית של דירת המגורים או הבית הפרטי. דלתות אלו מיוצרות מחומרי גלם שונים והן מגיעות בגדלים שונים ובמבחר גדול של עיצובים ושיטות התקנה. בחירת דלת כניסה לבית או לדירת המגורים מומלץ שתעשה לאחר שנחשפתם ליתרונות השונים של כל אחד מסוגי דלתות הכניסה המשווקים כיום, גם ברמה העיצובית וגם בהיבט המיגוני של דלת הכניסה. לפניכם, מידע כללי על טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת בחירת דלתות כניסה, קראו, הפנימו והימנעו מהן.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

טעויות נפוצות בעת בחירת דלתות כניסה

נטילת מידות לקויה

דלתות כניסה חייבות להיות מותאמות לגודל המפתח של דירת המגורים או הבית הפרטי, כאשר גודל המפתח בדירות מגורים הוא ברוב המקרים סטנדרטי ואילו בבתים פרטיים הגודל נקבע בהתאם לתכנית הבנייה או השיפוץ. כך או אחרת, בשני המקרים קיימת חשיבות רבה לנטילת מידות מדויקות לפני בחירת הדלת. שימו לב – במידה ובחרתן להתקין דלת כניסה בשיטת ההתקנה קו אפס, חשוב ליטול מידות שלמעשה מותאמות לגודל המשקוף המוסתר בעת התקנת הדלת.

חוסר תשומת לב לחומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת

דלתות כניסה חייבות להיות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים ובעלי עמידות גבוהה לתנאי החוץ, ולכן, חשוב לשים דגש על חומרי הגלם מהם מיוצרת הדלת בעת רכישתה. דלת כניסה עמידה היא דלת כניסה השומרת על איכויותיה בפני נזקי הסביבה (שמש, לחות, אבק וכדומה) לאורך זמן וגם בהיבט המיגוני.

דלתות כניסה בעיצוב שאינו תואם את הסגנון העיצובי של סביבת המגורים

כיום, מושם דגש מרבי על הסגנון העיצובי של חלל הפנים, כאשר עיצוב סביבת המגורים כולל בתוכו גם את עיצוב החזית הכניסה לבית או לדירה, ולכן, חשוב ומומלץ לבצע התאמה בין הסגנון העיצובי של דלת הכניסה לבין השפה העיצובית של פנים החלל העומד מאחורי הדלת. לכל סגנון עיצובי של חלל פנים תוכלו למצוא מבחר מרשים של דלתות כניסה מעוצבות היכולות להתאים לכם ובכך לבצע סינרגיה אופטימאלית בין עיצוב דלת הכניסה לעיצוב הממתין לנכנסים לתוך חלל הפנים.

מנגנוני נעילה באיכות ירודה

כל דלת כניסה היא בראש ובראשונה אמצעי מיגון ובטיחות לסביבת המגורים, ולכן, חשוב לשים דגש על איכות מנגנון הנעילה אותו אתם בוחרים להתקין בגוף הדלת. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של מנגנוני נעילה העומדים בתקנים המחמירים ביותר בענף, ולכן, אין כל סיבה שתסתפקו במנגנון נעילה באיכות ירודה.
מעבר לנושאים המופיעים לעיל, חשוב להתייחס להיצע הדלתות העומד לרשותכם במקום בו בחרתם לרכוש את הדלת ולנושא האחריות המוצעת לכם על ידי יצרן/משווק הדלתות במעמד הכניסה. כמו כן, חשוב לציין שאתם זכאים לקבלת אחריות על ההתקנה מטעם מתקין הדלתות.

בחירת דלתות כניסה

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש