Menu

שמעתם פעם על בית בלי דלתות? מלבד גג וקירות, דלתות הן אולי החלק הכי חיוני בכל מבנה קיים. בהתאם לכך, עולם דלתות הפנים מגוון מאוד ובעל היצע רחב מאוד של דגמים, סוגים ועיצובים הנבדלים זה מזה בלא מעט פרמטרים. במאמר הבא נציג את המדריך המלא לסוגים שונים של דלתות פנים.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

דלתות פורניר

פורניר – כל היוקרה בדלת אחת

דלתות פנים עם ציפוי פורניר נחשבות לדלתות יוקרתיות במיוחד. הסיבות לכך הן שמדובר בדלתות שבהכרח מיובאות מעבר לים (פורניר תעשייתי הוא לא דבר שמייצרים בישראל) וכמובן בשל המראה המהודר שציפוי פורניר מעניק לכל דלת.
ציפוי הפורניר מודבק לכל חלקי הדלת (פרט לתחתיתה) בחום רב ובכך מונע כניסה של לחות וחמצן שמביאים לריקבון בדלת העץ. הציפוי עצמו עשוי משכבה של עד 2 מילימטרים ומעץ אמיתי כגון בוק, אגוז איטלקי, אלון מולבן ועוד.
>> למידע נוסף על דלתות פורניר

למינטו – דלת הפנים המשתלמת בישראל

עוד סוג נוסף של דלת פנים שחייבים להכיר הוא דלת למינטו. גם כאן מדובר על ציפוי פורמייקה דמוי עץ עדין שמודבק לגוף הדלת בחום רב. הגוון של הלמינטו בהיר הרבה יותר בהשוואה לפורניר ונותן תחושה מרעננת לכל חלל וחדר. על אף הגוון הכמעט לבן של הדלת, המראה העצי שלה עדיין נשמר, הודות לחומרים האיכותיים ממנה עשויה הדלת.
אם "הטיקט" העיקרי של פורניר הוא יוקרתיות, כאשר מדברים על דלתות למינטו היתרון הגדול שלהם הוא בגזרת התמורה לצרכן. תמורת מחיר נח לכל כיס מקבלים דלת איכותית עם מראה מעוצב ומוקפד.

דלתות למינטו

פולימר – פשטות ואיכות גם יחד

דלתות פולימר מעט שונות מדלתות פורניר או למינטו. בעוד שהסוגים האחרונים מבוססים על ציפוי עץ אמיתי, דלתות פולימר עשויות מחומר הנקרא WPC, שהוא תרכובת מעובדת מיוחדת של פלסטיק ועץ. חומר זה יעיל מאוד נגד כניסת מים לדלת ועל כן מונע ריקבון והתנפחויות.
גם דלתות פולימר נחשבות לסוג משתלם במיוחד, עם שילוב מנצח של מחיר ותמורה לצרכן. הצבע של דלתות פולימר בהיר לרוב ומזכיר גווני שמנת. כאשר בוחרים פולימר ישנן שתי קטגוריות מהן ניתן לבחור: פולימר קלאסי עם מראה פשוט ופולימר מעוצב שמשדר לוק יותר יוקרתי.

כל דלת והפיצ'רים שלה

מעבר לסוג הדלת, ישנם עוד לא מעט היבטים שמשפיעים על אופי הדלת, הנראות שלה וההתאמה שלה למרחב הביתי. כך למשל סוגיית המנעול היא פרמטר חשוב בעבור כל דלת פנים. יש דלתות ללא מנעול כלל, יש כאלו עם מנעול מכני פשוט וניתן גם להתקין מנעול מגנטי מתקדם יותר.
בנוסף, סוג המשקוף משתנה לפי בחירת הלקוח וניתן לבחור דלת עם משקוף מעוגל לעומת דלת עם משקוף ישר או לבחור מבין סוגים אחרים נוספים. עוד פרט חשוב שרלוונטי לדלתות רבות הוא האפשרות להוסיף ידית מותאמת אישית בדיוק לפי העיצוב המועדף עליכם.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש