Menu

האם דלתות פנים פשוטות דווקא מעצימות?

בכל בית או דירה קיימות כמה דלתות פנים שהן חלק מהקו העיצובי של הבית. כשמעצב הפנים או הלקוחות מחליטים איך לעצב את הבית הם מקדישים תשומת לב רבה לריהוט הייחודי, לתאורה הפונקציונלית ולצבעים ברחבי הדירה.

הדלתות שלנו עומדות בתקנים המחמירים הן של ישראל והן של מדינות רבות בחו"ל

בחירת דלתות פנים

כשמגיעים לשלב בחירת דלתות הפנים, יש כבר הרבה צבע ורעש מסביב ולכן המגמה היא ללכת על דלתות פנים פשוטות, סולידיות שדווקא הן מעצימות את נראות הבית בפשטות שלהן ובהשתלבות הנפלאה שלהן במרחב הבית.

איכותן של הדלתות

הנקודה החשובה ביותר היא איכותה של הדלת. חומרי הגלם שמהם אנו מייצרים את הדלתות נבחרים בקפידה רבה, הם בטיב מעולה ואין פשרות על איכות.
בתום הליך הייצור האוטומטי מתבצעת בקרת איכות קפדנית ביותר ורק דלתות תקינות באופן מוחלט, יוצאות מפתח המפעל. כל פגם ולו הקטן ביותר, משאיר את הדלת במפעל, הדלת אינה מועברת ללקוח, אלא מייצרים עבורו דלת תקינה חדשה.

תנו חשיבות למשקלה של הדלת

בבתים שבהם יש ילדים בגילאים שונים, צריכים להיות ערוכים לכל תרחיש. דלת כבדה שנטרקת על יד או על אצבעות זה סבל לתקופה ארוכה ולכן מומלץ לרכוש דלתות שמשקלן הכללי הוא קל כך שיהיה לילדים קל לפתוח ולסגור את הדלת, במידת הצורך. פתיחת הדלת חייבת להיות אפשרית משני הצדדים כך שילדים יוכלו לחלץ את עצמם מהחדר. צבעיהן של כל אחת מהדלתות אמורים להתאים לפרוזדור או לאזור לחדרים ובמקביל, להתאים גם לצבעים הדומיננטיים בכל חדר, בהתאם לצבעי הקיר, צבעי המיטה, השולחן והנראות הכללית.

זו הסיבה שקשה מאד לקבל החלטה על צבעם או על הדגם של דלתות הפנים. הבחירה נופלת בדרך כלל על צבעים ניטרליים כמו שמנת, לבן או עץ טבעי שמתאימים כמעט לכל צבע אחר בסביבת הדלת או לחילופין לבחור דלתות פשוטות בעלות צבע אחד בצידן הפנימי וצבע אחר בצידן החיצוני.

בחירת ידיות תואמות לדלתות

בחירת ידיות מתוך ההיצע העצום של ידיות מעוצבות הקיימות בצבעים שונים ובעיצובים מרהיבים, היא קשה מאד, אך הידיות הן אלה שיתנו את הטאץ' הסופי לנוכחותה של הדלת כך שלא יהיה אפשר להתעלם ממנה. אם קשה לכם להחליט, אפשר להשתמש בסימולאטור שבאמצעותו רואים את הדלת במלוא הדרה, כולל ידית זו או אחרת, דבר המקל מאד על קבלת ההחלטה הנכונה.

ייעוץ מקצועי של נציגי החברה

דלת פנים היא מוצר ייחודי שקונים אחת להרבה מאד שנים. שפע המוצרים די מבלבל את הלקוח והוא אינו מסוגל לקבל החלטה לבד. היועצים המקצועיים שלנו שעוסקים בתחום זה במשך שנים רבות וצברו הרבה מאד ניסיון, ישמחו מאד להתלבט יחד אתכם ויתנו לכם כמה מסלולים אפשריים לבחירה של דלתות פשוטות אך מסוגננות, כדי להקל על קבלת ההחלטות החשובות. בסופו של, דלתות פנים פשוטות הן דווקא אלה שמעצימות ויוצרות דירה יפהפייה.

נשמח לעזור בכל שאלה

דלתות עץ
לפוסט הבא
דלתות גאש