Menu

דלתות פנים פשוטות או מעוטרות?

דלתות הפנים הן מרכיב חשוב מאד בנראות הבית מצד אחד ובשמירה על הפרטיות מצד שני. השילוב הזה מצריך חשיבה מיוחדת על הדלתות שיוזמנו למרחב הפנימי של הבית.
מעצבי הפנים או הלקוחות שוקלים את הנושא בכובד ראש ובסופו של דבר מקבלים החלטה לגבי כל בית אם להזמין דלתות פנים פשוטות או לחילופין דלתות ייחודיות בעלות עיטורים מורכבים. כל דלת צריכה להתאים לחדר הייעודי וגם לנראות של שאר חלקי הבית ולכן זו משימה לא פשוטה.

היצע נרחב של דלתות פנים פשוטות

 החלטות עיצוביות

מעצבי הפנים או הלקוחות שוקלים את הנושא בכובד ראש ובסופו של דבר מקבלים החלטה לגבי כל בית אם להזמין דלתות פנים פשוטות או לחילופין דלתות ייחודיות בעלות עיטורים מורכבים . כל דלת צריכה להתאים לחדר הייעודי וגם לנראות של שאר חלקי הבית ולכן זו משימה לא פשוטה.
אפשר לרכוש דלתות פנים פשוטות מסוגים שונים . כל לקוח בוחר את סוג העץ החביב עליו המשתלב באופן הנכון ביותר הן עם הריהוט בחדר השינה, חדרי הילדים וחדר העבודה וגם עם פנים הבית כך שלא יהיה יוצא דופן. אחת הדרכים היא רכישת דלת אשר שני הצדדים שלה אינם זהים, לדוגמה חלק פנימי בצבע אפור התואם את הריהוט בחדר העבודה וחלק חיצוני עץ טבעי כדי ליצור נראות זהה של כל הכניסות לחדרים השונים.
קיימות דלתות פנים פשוטות מפורניר בגוונים שונים של עץ צבעי, בהיר, כהה ומשולב. כמו כן בצבע לבן המעניק לבית יופי רב ותחושת ניקיון תמידית.
סוג נוסף הוא דלתות פולימר, המיוצרות בדרך כלל בצבע לבן. על שכבת הצבע, מתווספות דוגמאות כמו כמות קטנה או גדולה של פסים רוחביים. הפסים הללו מעניקים צביון ייחודי לדלתות, העיצוב מוסיף רוגע ומייפה מאד את נראות הבית כולו.

 מגוון של סגנונות שונים

בקטגורית דלתות פנים פשוטות הדגמים הנמכרים ביותר הן דלתות למינציה, מכיוון שצביעת הדלתות מתבצעת בתנור, רמת הגימור היא מוקפדת במיוחד ולכן מעניקה נראות מושלמת לדלת.
כמו כן קיימות גם דלתות צבע, מדובר בדלתות שצבועות בדרך כלל בצבע לבן, על חלקן קיימות דוגמאות של צורות גיאומטריות המקנות לדלת מראה אלגנטי. על מקצתן קיימות חלונות זכוכית בגדלים וצורות גיאומטריות שונות שיוצרות דלתות מעניינות ומסקרנות.
דלתות הלמינטו הן דלתות הפנים היוקרתיות ביותר . ייצורה של כל דלת כולל כמה שכבות של עץ המהודקות זו לזו. הדלתות מצופות בפורמייקה ונצבעות בצבע אקרילי באופן אחיד בתנור, גם לאחר פרקי זמן ארוכים הצבע אינו דוהה או משתנה. התוצאה היא דגם יוקרתי ואלגנטי המקרין שוני מכל סוג אחר של דלת.
על גבי דלת מושלמת זו, אפשר להרכיב עיטורים שונים ממתכת, בשפע של אפשרויות אבסטרקטיות או גיאומטריות או לחילופין לבצע חריטות שונות. בשתי האופציות הדלתות מהממות ביופיין וכל דגם יפה הרבה יותר מהדגם השני.

הבחירה בין הדגמים השונים

הבחירה בין דלתות פשוטות או דלתות בעלות עיטורים, זה גם עניין תקציב. הדגמים יוצאי הדופן בעלי העיטורים הם הרבה יותר יקרים ומכיוון שבכל בית יש כמה וכמה דלתות פנים, ההפרש המצטבר הוא משמעותי.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש