Menu

דלתות פנים מעץ מלא

מחליפים או מאבזרים את ביתכם בדלתות פנים חדשות? מתלבטים בין דלתות פנים מעץ מלא לדלתות פנים המיוצרות מחומרי גלם אחרים? זה הזמן לדעת הכול על דלתות פנים מעץ מלא.

דלתות גאש – כל הדלתות נפתחות בפניכם

דלתות עץ לבית

מה אנחנו יודעים על דלתות פנים?

דלתות פנים הן למעשה דלתות המיוצרות כיום ממגוון הולך וגדל של חומרי גלם שונים, וביניהם, עץ מלא, הנחשב לאחד מחומרי הגלם היוקרתיים ביותר בקטגוריה. דלתות פנים מעץ מלא שונות באופיין מדלתות פנים המיוצרות מעץ מעובד או חומרי גלם אחרים המשמשים לייצור דלתות פנים, לרבות, אלומיניום, וזאת לנוכח העובדה שמילוי וציפוי הדלת הינו על טהרת העץ המלא. עובדה זו אומנם הופכת דלתות פנים מעץ מלא לדלתות כבדות משקל בהשוואה לדלתות האחרות, אך מנגד, דלתות אלו מתאפיינות באווירה יוקרתית וחמימות המותאמת לכל סביבת מגורים.

דלתות פנים מעץ מלא – כל היתרונות

דלתות פנים המיוצרות מעץ מלא, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שהבולטים שבהם כוללים:

  • דלתות פנים עם רמת בידוד אקוסטי גבוהה במיוחד – דלתות עץ מלא נחשבות לדלתות פנים אקוסטיות על אף שהן אינן כוללות בתוכן חומרי גלם המשפרים את הבידוד האקוסטי, וזאת לנוכח העובדה שכל גוף הדלת הינו אטום ולכן הוא איננו נחוץ לחומרי מילוי.
  • מראה יוקרתי, חמים וביתי – עץ מלא המשמש כחומר גלם טבעי לייצור מגוון רחב של אלמנטים דירתיים, ממטבחים, דרך פריטי ריהוט ועד לדלתות כניסה ופנים, מתאפיין במרה יוקרתי, חמים וביתי והדבר משדרג כל סביבת מגורים.
  • התאמה פונקציונאליות לסגנונות עיצוב שונים – דלתות עץ מלא מותאמות למגוון רחב של סגנונות עיצוב פנים באמצעותם בחרתם לייחד ולאפיין את סביבת מגוריכם.
  • דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא – ייצור דלתות פנים מעץ מלא באמצעות טכנולוגיית ה-CNC, הינו הליך ייצור מודרני ומתקדם המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של עיטורים, חריטות וקימורים על גבי העץ, דבר המייחד את דלתות הפנים והופך אותן למעוצבות יותר. כמו כן, דלתות פנים המיוצרות מעץ מלא ניתנות כיום לצביעה מלאה והדבר מאפשר לכם לבחור דלתות פנים מעץ מלא במניפה רחבה של צבעים וגוונים.

לצד כל היתרונות המופיעים לעיל, אי אפשר להתעלם מהחסרונות המרכזיים הנלווים לדלתות המיוצרות מעץ מלא, וביניהם: העלות הגבוהה יחסית של הדלת בהשוואה לדלתות פנים המיוצרות מחומרי גלם אחרים, המשקל הכבד של הדלת הדורש 3 צירים איכותיים תוצרת AGB, וכמובן, רגישות העץ למים, דבר העלול להוביל להתנפחות הדלת ויצירת סדקים בגוף הדלת לאחר מגע מתמשך עם מים.

דלתות עץ מלא מעוצבות בהתאמה אישית

דלתות פנים לחדרי הבית/דירה המיוצרות מעץ מלא, נרכשות בין היתר במסגרת שירותי תכנון, עיצוב וייצור של דלתות פנים בהתאמה אישית מלאה. במקרים אלו, עלות הדלת גבוהה יותר מעלות רכישתה של דלת פנים מובנית, אך מצד שני, הדבר מאפשר לכם לייחד ולעצב את ביתכם.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש