Menu

דלתות למינטו – כל מה שצריך לדעת

כל מי ששיפץ דירה יודע כמה שוק הדלתות מגוון באפשרויות רבות החל מגימור הדלת (במאמר זה נדבר רק על למינטו) ועד לדגמים השונים עם חלונות, פסי ניקל, דלתות הזזה, מתקפלות דלתות כיס ועוד.. שואלים את עצמכם מה זה דלתות למינטו? מצויין עוד רגע תגלו 🙂

דלתות גאש מביאים לכם את דלתות הלמינטו הטובות ביותר!

דלתות פנים באשדוד

למינטו זה ציפוי

הלמינטו עשוי משכבה דקה של פורמיקה בעובי 0.2-0.4 מ"מ המודבק לדלת בחום רב ומגיע בגוונים בהירים למשל: לבן ושמנת או בגוונים של עץ כמו: אגוז, בוק, אלון מולבן, וונגה ועוד..
ציפוי הלמינטו מכסה את הדלת פנים מכל הכיוונים (פרט לתחתית הדלת), מונע חדירה של לחות וחמצן המונעת התנפחויות וריקבון העץ! לכן ישנה חשיבות רבה לטיב הציפוי שכן בשוק ישנם מגוון רב של ציפויים בשם למינטו אך מדובר בעצם למינציה שהינו דומה מאוד ללמינטו אך איכות הייצור (ההדבקה בחום) ועובי הציפוי עצמו הוא מתחת ל- 0.2 מ"מ!
דלתות הלמינטו כבשו את ישראל בעשורים האחרונים עקב מחיר-תמורה משתלם במיוחד.

כשרוצים לקנות דלתות למינטו יש לשים לב לדברים הבאים:

  • משקופים והלבשות עשויים מעץ בלוקבורד מבוסס ולא מ-MDF או סנדוויץ (בלוקבורד יותר עמיד).
  • סף פלסטיק הגנה בתחתית הדלת (הדלת אינה מצופה למינטו מלמטה!).
  • צירים – דלת למינטו איכותית תגיע בד"כ אם לפחות שלושה צירים.
  • עובי דלת – דלת עבה מבודדת יותר לכן תבדקו שהדלת היא בעובי של 44 מ"מ ובנויה מ-2 מעטים של 4 מ"מ עליהם מודבק הציפוי למינטו.

דלתות למינטו שלנו

דלתות גאש פותחת בפניכם דלתות פנים ודלתות כניסה תוצרת כחול לבן מזה 30 שנה! הדלתות שלנו מיוצרות בישראל מחומרי הגלם האיכותיים ביותר המיובאים מאיטליה. מדי שנה אנו גאים להיות חלק מביתם של עשרות אלפי ישראלים בפרוייקטים קבלניים ובבתים פרטיים.

נשמח לענות לכם על כל שאלה ובקשה – פשוט צרו עמנו קשר 🙂

נשמח לעזור בכל שאלה

דלתות גאש