Menu

איך לבחור דלתות פנים מעוצבות לבית?

בכל נקודה שבה נמצאים ברחבי הבית, רואים את דלתות הפנים המובילות לחדר השינה, חדרי הילדים וחדרי הרחצה. בחלקו הפנימי, כל אחד מהחדרים הוא בעל אופי ומטרה שונה ולדלת הכניסה אליו יש השפעה מהותית על נראותו ועל יופיו.

הגל החדש הוא דלתות פנים מעוצבות המשלבות בעץ גם זכוכיות בצורות שונות. כל הדלת מחולקת

למלבנים רבים מזכוכית כשפס לבן דק מפריד בין המלבנים או חלון זכוכית אחד הממוקם במרכז הדלת

וסביבו פסי אורך ורוחב דקים ואופציות רבות נוספות.

דלתות פנים ברחבי הבית

ההיצע הנרחב של דלתות פנים מעוצבות מאפשר לכל לקוח או מעצב לתכנן באופן ייחודי בית בעל אופי עיצובי, המעניק לכל אחת מפינות הבית נוכחות מרשימה.
המטרה היא ליצור התאמה בין הריהוט בכל אחד מהחדרים לבין דלתות הפנים. זו משימה לא פשוטה כיוון שמדובר בחדרים שונים, חדר שינה, חדר עבודה או חדרי ילדים בעיצובים מגוונים על פי טווח הגילים של בני המשפחה.
מבחר גדול מאד של דלתות פנים מעוצבות פותר את הבעיה, וכך אפשר לרכוש דלתות זהות עבור כל פתחי החדרים, דלתות ייעודיות ושונות לכל אחד מהחדרים או לחילופין דלתות שחלקן הפנימי שונה. באופציה זו תתבצע התאמה אופטימלית בין החלק הפנימי של כל חדר לדלת, והחלק החיצוני הנראה במרחב הבית יהיה זהה בכל פתחי החדרים. מודל מיוחד זה יוצר סיפוק רב במיוחד אצל הילדים הנהנים ממראה דלת שהוא המשך של הקו העיצובי של חדרם שעוצב בהתאם לאופיים.

צבע וסגנון של דלתות הפנים

המגמה היא להתקין דלתות בצבעים נעימים שייצרו אווירה פסטורלית בבית, גווני עץ טבעי, לבן, שמנת או בחירה אחרת מהספקטרום הקיים. דלתות פנים מעוצבות מיוצרות בסגנונות העיצוביים המובילים כמו סגנון קלאסי, מודרני, כפרי או ווינטג' כדי שהם יתאימו לרהיטים לאקססוריז ולתאורה שהותקנו בחדרים השונים. כשבוחרים את דלתות הפנים הנכונות והמתאימות ביותר לכל אחד מהחדרים, מקבלים הרמוניה עיצובית וחדר מושלם מהמסד ועד הטפחות. אפשר לרכוש דלתות חלקות בצבעי לבן, שמנת או גוונים שונים של דלתות עץ החל בעץ צבעי, דרך צבעים כהים מעט יותר ועד חום אגוז המותיר רושם עז על מי שמגיע הביתה. קיימות גם דלתות המחולקות לרוחבן לכמה מקטעים, אפשר לבחור בדלת המחולקת לכמה מקטעים רוחביים או לחילופין לדלת שקיימים בה מקטעים רבים ונראותה היא בקווי רוחב הפרוסים דק.

אבזור הידיות וחשיבותו הרבה

את הטאץ' הסופי בדלת מעניקה הידית המעוצבת. מעבר לפונקציונליות של הידית, יופייה הוא זה שמוסיף לה נוכחות אצילית. שפע הידיות הקיים היום בשוק מפתיע את הלקוחות והמעצבים המתלבטים בין אין ספור האפשרויות.
ההדמיה בעזרת הסימולאטור מכריעה את הכף לטובת דגם זה או אחר שהוא המתאים ביותר לאופיו של הבית.

נשמח לעזור בכל שאלה

דלתות גאש