Menu

מה חשוב לדעת על דלתות פנים מעוצבות

געתם לאולמות תצוגת דלתות הפנים ואתם מבולבלים מההיצע הרב? תוהים האם כדאי לבחור דלתות פנים פשוטות או שמא דלתות פנים מעוצבות ומסוגננות? אם כן, הנה הסבר על כל אחת מהאפשרויות וגם פירוט היתרונות והחסרונות כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה וליהנות מהדלת המתאימה.

במה כדאי לבחור: דלתות פנים פשוטות או דלתות פנים מעוצבות?

 דלתות פנים פשוטות – יתרונות וחסרונות

דלתות פנים פשוטות הן דלתות העשויות מחומרי גלם פשוטים וזולים, כפי שניתן לנחש. דלתות שמחירן הוא זול, בהשוואה לכל דלת אחרת ולכן הן פתרון למי שהתקציב שלו נמוך במיוחד. אולם, וזהו חסרונן הבולט, הן אינן עמידות באופן יחסי, נשחקות מהר מאד, מתמלאות בשריטות וגם רגישות למים.
מי שנוהג לשטוף את רצפת הבית לא מעט, חושף את הדלתות האלו לנזקים חמורים ולכן במקרים כאלה הן פחות מתאימות ומספקות מענה לצרכים הקיימים.
לעומת זאת, כאשר מדובר בבית עם רצפת פרקט או שטיחים מקיר לקיר (כלומר, בית שבו שוטפים את הרצפה לעיתים רחוקות או בכלל לא) הן יכולות להציע פתרון מתאים.

 דלתות פנים מסוגננות – למה כדאי לבחור דווקא בהן

לא בכדי בוחרים רבים לרכוש דלתות פנים מסוגננות ויפות. דלתות פנים אלו מושכות את העין, מוסיפות לא מעט למראה ולעיצוב הכולל של הבית וגם נחשבות לדלתות איכותיות מאד. הדלתות יכולות לשלב בין כמה חומרי גלם שונים וגם אלמנטים עיצוביים נהדרים ההופכים אותן למושקעות עוד יותר.החיסרון שלהן הוא המחיר, בהשוואה לדלתות הפשוטות.

אולם, לשמחתנו ניתן כיום למצוא דלתות פנים מעוצבות במבצעים אטרקטיביים ובטווח רחב מאד של מחירים כדי לאפשר לכל אחד למצוא את הדלת העונה לצרכיו ותוך התייחסות לתקציב שלו. כדאי לזכור שמדובר בדלתות עמידות וחזקות מאד לאור השימוש בחומרי גלם באיכות גבוהה. ולכן, במקרה הזה, ההשקעה הכספית בהחלט משתלמת ומאפשרת לבוחרים בהן ליהנות ממענה לאורך זמן רב.

כדאי לזכור – רגע לפני שאתם יוצאים למשימת החיפוש והקנייה

בדומה למוצרים ופריטים אחרים בשוק, גם כאן, בתחום הדלתות ישנן לא מעט אפשרויות ועל אחת כמה וכמה כשאלו הן דלתות פנים מעוצבות, כמו אלו המוצעות על ידי דלתות גאש המרכז הישראלי לדלתות.
אז, איך מוצאים את הדלת המתאימה? בודקים לעומק כל אחת מהאפשרויות ומשווים בין לפחות 5 או 6 דלתות שונות. נעזרים באנשי מקצוע המכירים היטב את התחום ואת המאפיינים של כל דלת ומתייעצים איתם. ניתן לראות כיום באולמות התצוגה מבחר נהדר של דלתות, להתרשם מהן, לבדוק אותן לעומק ולהשוות. באופן הזה קל הרבה יותר לאתר את הדלת המתאימה לחדרי הבית השונים, דלת שתהיה מענה מושלם לאורך שנים. גם אם התקציב לא גבוה במיוחד, כדאי להשקיע בדלת טובה. לעקוב אחר מבצעים מיוחדים וגם הנחות ולראות כיצד אפשר להוזיל את העלויות.

נשמח לעזור בכל שאלה 

דלתות גאש